söndag 6 september 2009

Hej med fullt upp med Willow blir bloggen tyvär lite åt sedan ibland...
Detta har hänt eller fall.

Jag och mamma trivs jätte bra med att ha Willow,
Alice (mammas häst) och Willow har ngn slags hatkärlek, Dom är lite taskiga mot varandra, biter varandra... -Däremot är dom svåra att skilja.

Jag har hoppat med Willow och idag red jag för första gången privat lektion på henne. Hon blev jätte fin och vi fick mycket beröm av ridläraren. Hon tyc´ker vi har köpt en jätte fin ponny + har hon lätt för att bära upp sig. Idag på lektionen jobbade vi mycket med rakrikting , jobba på rakt spår och hindra henne för att skjuta ut bogen.
Jag ska ladda fram bilder från lektionen.

Jag svampade av henne efteråt och gav henne ett par pussar.

Hejdå ! Clara och Willow

2 kommentarer:

  1. Låter som en intressant, arbetsam och givande lektion! Ser fram emot bilder ni tagit!
    Hälsn Bea

    SvaraRadera
  2. Hej Clara!
    Nu är jag hemma igen och kan följa dig och Willow. Precis som Bea ser jag fram emot att få se bilderna som ni tagit.
    Hälsningar
    Mormor

    SvaraRadera