måndag 18 april 2011

INFO

Bloggen kommer att flyttas snart, pga att jag tröttnat på blogspot.
Jag ska fixa lite grejer på nya bloggen innan jag och Willow flyttar dit. Jag kommer fotsätta blogga här så länge :)

Jag har varit usel på att uppdatera, jag vet. Har inte haft ork, Willow tar tid!

men men, snabb info.
Vi startade en clear round på Sorunda RK, vi blev uteslutna efter att Willow hade vägrat ut sig på fjärde hindret. Besviken ryttare men skrattretligt nöjd häst åkte hem...

Våran tränare tycker vi ska ge Willow B-vitamin/kli eftersom hon var väldigt trött efter träningen i Onsdags. Willow kan givetvis bli trött men flåsar aldrig så mycket. Vi har en Tanke om att hon har problem med fällningen. Hon fäller men pälsen 'lossnar' inte riktigt trots att det är över 15 grader. Vi har bestämt oss för B-vitamin eftersom kli kan göra hästen tjock...

Igår red jag barbacka med Willow ut i skogen och upptäckte en ny stig.
Vår Hälsningar
/Clara och Willow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar