onsdag 12 augusti 2009

11/8-09 Första uteritten .

Hej ! Igår red jag och Willow ut för första gången tillsammans!

Mamma och jag red ut tillsammans och vi skrittade en bit på långa tyglar , sen när vi kom till sandbotten så travade vi och arbetade både Alice och Willow med serpentiner, jag mest eftersom mamma hjälpte mig mest. Efter det så kom det galopp på den rundan, vi hoppade dessutom över ett träd (nedfallet). Det som mamma sa stämmer verkligen, den ponnyn är stencool !
Alice som redan hade gått där och hoppat över stocken blev lite skraj men ett roligt hopp blev det! Willow hade inga problem med att hoppa över stocken snarare tvärtom , det var skit kul ! :)
Vi ångrar ingetting med att vi köpte henne, vi är alltså jätte nöjda.
När jag rider på volten nästa gång ska jag försöka ha med kameran!

/ Clara & Willow

4 kommentarer:

  1. Vad kul att läsa om hur det går med Willow och hennes nya familj, och att hon sköter sig på bästa sätt.
    Ge henne en kram från mig!

    Hälsningar Solveig Maurtvedt

    SvaraRadera
  2. Hej Clara och Willow!
    Kul att det går så bra, jag är så stolt över dig.
    Det ska bli kul att se dig rida Willow förhoppningsvis nästa vecka.
    Kram Mormor

    SvaraRadera
  3. Hej Clara!
    Vi kommer snart och hälsar på! Då ska det bli kul att träffa dig och Willow!
    Hälsningar från farmor o faster

    SvaraRadera
  4. Tjena Clara!
    En hälsning från världens bästa katt!

    Jamar Atlas

    PS! Hälsa Willow

    SvaraRadera