lördag 14 maj 2011

Dressyrtävling

Nu har jag en tävling på G. Det är en dressyr tävling , LC:1 på Hagbylund.
Willan har ju inte varit iväg på en dressyr tävling på ett tag så jag tyckte att vi skulle börja med en enkel LC:1 , dessutom passar programmet henne väldigt bra. Går det bra på HRK så kanske vi är med i ännu en dressyrtävling på RRKK. Några andra BRSare är anmälda och det är ju kul att hänga på :)

Min kompis har jääääätte många bilder på mig och Willan, problemet är att det är för många att skicka via tex mail. Jag ska kolla med min pappa om vi har en 'sticka' annars får man köpa en... När jag väl får bilderna blir det Bildbomb!

En irriterande sak är ju såklart att jag hittade min laddare till min kamera när vi flyttade, jag la den på ett 'säkert' ställe där den inte 'skulle komma bort' när vi bar omkring flyttkartonger men nu är den borta igen! Jag hittar den nog igen, hoppas jag...

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar