söndag 8 november 2009

Ja , nu var det en tid sen jag skrev . Willow tar upp lite tid som jag hade till datorn förut men ja nu ska jag berätta lite om vad som har hänt.

Jippie !!!! Min och Willows andra tävling gick lite bättre... Felfritt!

60cm... ja det är väl baa början ? Rosetten är den finaste rosett jag har för det är min första med Willows och jag kan lova att det kommer mer !

Nu är det ganska så mörkt ute om kvällarna, vi har köpt en pannlampa så det underlättar att rida ut som vi gör ca 4 dagar i veckan.

Men så åker vi till ridhus och Alice och Willow kommer överens i transporten. Willow är mycket lättare att lasta och Alice går (nästan ) rätt in i transporten. Hon har utvecklas enormt sen vi köpte henne och vi ska nog tävla unghäst klass i km hopp 70 cm . Jag är så stolt över Willow och hon gillar mig ( hoppas jag :S ) . / Clara och Willow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar